EmailDiscussions.com  

Go Back   EmailDiscussions.com > Search Forums
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read
Stay in touch wirelessly

Showing results 1 to 25 of 297
Search took 0.10 seconds.
Search: Posts Made By: joe_devore
Forum: FastMail Forum 29 Aug 2017, 10:56 AM
Replies: 1
Views: 305
Posted By joe_devore
yeah maybe.. but I have a Galaxy S7 so I keep it...

yeah maybe.. but I have a Galaxy S7 so I keep it synced to Google..
and I keep a different set of contacts on FM . with comse contacts being on both list... but then again I guess I wouldn't mine...
Forum: FastMail Forum 22 Aug 2017, 06:59 AM
Replies: 12
Views: 754
Posted By joe_devore
WOW it actually works...

WOW it actually works...
Forum: FastMail Forum 11 Aug 2017, 03:32 PM
Replies: 25
Views: 1,840
Posted By joe_devore
Wink I ran a test of the compose screen on my -...

I ran a test of the compose screen on my
- Samsung Galaxy S7 (Android of course)...

no problem for me, text is typed just fine and moving the cursor around and adding more text did not cause any...
Forum: FastMail Forum 7 Aug 2017, 09:37 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
lol ;) thx your made my use of the New UI a...

lol ;) thx your made my use of the New UI a little bit more tolerable.... lol
:D:D:cool::cool:;)

EDIT:

thx.. I just gonna add the color coding of
/* Color & Size of MAIL File Size, while using...
Forum: FastMail Forum 7 Aug 2017, 09:31 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Lightbulb I will use that bit to color mail file size...

I will use that bit to color mail file size 'red'...


I will try to update this one in the root post...

/* Makes All Grey Buttons Look Shaded...
Forum: FastMail Forum 7 Aug 2017, 03:01 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Exclamation Nice Gsptlsnz, I will try out the new one... I...

Nice Gsptlsnz, I will try out the new one...

I just can't add anymore code to the opening post... its maxed out lol ;p


this one doesn't work right... its pops the file size in the middle-right of...
Forum: FastMail Forum 24 Jul 2017, 02:18 AM
Replies: 6
Views: 785
Posted By joe_devore
Unhappy yeah, you can access most of your account it...

yeah, you can access most of your account it seems.....
I haven't noticed a way to disable them because you use your main password and not a app. PW...
Forum: FastMail Forum 21 Jul 2017, 06:47 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Lightbulb lol ;) k... yeah I have heard of PaleMoon... that...

lol ;) k... yeah I have heard of PaleMoon... that being the case...
the Stylish will continue to run on it. and if they add web-extension api..
maybe Stylus too... :cool::D;)
Forum: FastMail Forum 21 Jul 2017, 06:32 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Lightbulb ooh its available for more then just Firefox..!!...

ooh its available for more then just Firefox..!! lol ;) :D
Forum: FastMail Forum 21 Jul 2017, 06:09 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Lightbulb lol sure :D :D :D ;) of course anyone can tweak...

lol sure :D :D :D ;)

of course anyone can tweak the color to what what evre they want when they copy it in to the
Stylish profile/setup...

on that note.. Stylish is NOT being update for...
Forum: FastMail Forum 21 Jul 2017, 05:45 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Yeah... I took it from the code tutorial page I...

Yeah... I took it from the code tutorial page I linked above..
and modified from 20p to just 5p which was good enough...
and since green is one of my two favorite colors the other being blue..
:D...
Forum: FastMail Forum 21 Jul 2017, 05:30 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Lightbulb I guess I replaced... I tried adding back in...

I guess I replaced...
I tried adding back in "color:black;"
but I saw no change..
the green border overrides it I guess...

next I tried removing

the shadow around the border did disappear...
so...
Forum: FastMail Forum 21 Jul 2017, 04:59 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
in that case GreaseMonkey JavaScript then.. lol...

in that case GreaseMonkey JavaScript then.. lol ;)


on another note... for the following code of yours..
could you please to a tweaked version?
to add instead of or as an addition
a full solid...
Forum: FastMail Forum 20 Jul 2017, 09:35 AM
Replies: 5
Views: 393
Posted By joe_devore
Lightbulb The "Default" sort order use to be a value of...

The "Default" sort order use to be a value of "10"
NOW it defaults to "28" on new folders..
so I edit the value back to "10" so it will sort like it should with the rest of my folders...
"200" WOW!...
Forum: FastMail Forum 17 Jul 2017, 03:26 PM
Replies: 13
Views: 726
Posted By joe_devore
Nice :D know of any other neat little Tools in...

Nice :D know of any other neat little Tools in this department?
Forum: FastMail Forum 17 Jul 2017, 01:06 PM
Replies: 13
Views: 726
Posted By joe_devore
WoW I had seen the link to the snipping tool just...

WoW I had seen the link to the snipping tool just never thought anything of it! NICE I am use to using the "Print Screen" key to capture the whole screen and edit out what I didn't need in MS...
Forum: FastMail Forum 14 Jul 2017, 11:11 PM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Unhappy yeah I agree I have put i two or three requests...

yeah I agree I have put i two or three requests since last year..


ooh? :/ so your weren't planning on working on tweaks forever..
lol ehh yeah... ok sry.. thanks for the ones you have made they...
Forum: FastMail Forum 14 Jul 2017, 07:43 PM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
hmm... X( the code looked similar.... :/ how is...

hmm... X( the code looked similar.... :/

how is this JS???



it looks the same as any of the code you created... :/
Forum: FastMail Forum 14 Jul 2017, 02:20 PM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
ehh yeah I already know, have tried that...

ehh yeah I already know, have tried that one...
its no good it displays a rather EXTREMELY cluttering message(s)...
right after the folder name...

"This Folder is empty"
or
"# messages"

............
Forum: FastMail Forum 14 Jul 2017, 11:16 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Lightbulb Gsptlsnz, Back on the subject of my most...

Gsptlsnz,

Back on the subject of my most requested/used feature from the classic UI..
The ever present folder counts "(NEW/Total)"... wheres NEW is always BOLD..

so far you have made a Stylish/CSS...
Forum: FastMail Forum 14 Jul 2017, 07:32 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Question hmm... BUT I still need to update the...

hmm... BUT I still need to update the master/root/Opening post...

should I replace ALL of the code entries of:
".icon "

with

"i.icon.icon"
???
Forum: FastMail Forum 14 Jul 2017, 07:21 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Question hmm.. so I should replace what? with this new...

hmm.. so I should replace what? with this new code... O_o
:confused::confused::confused:
Forum: FastMail Forum 13 Jul 2017, 09:25 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
ooh... hmmm is some of the code above messed...

ooh... hmmm is some of the code above messed up??!!
I hadn't noticed.. ok I'l go GO take care of THAT this VERY SECOND!!! ;) ;)
:D:D:D

EDIT:
ooh ok I see two smiles above... ok smiles DISABLED for...
Forum: FastMail Forum 13 Jul 2017, 06:21 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
WOW your A SCRIPTING WIZARD!!! THX ;) :D I'll...

WOW your A SCRIPTING WIZARD!!!
THX ;) :D I'll check them out and find the ones I like, and or tweak em..
:D:D

OK I made some tweaks to the color:

First I resorted the order of the code because...
Forum: FastMail Forum 13 Jul 2017, 03:30 AM
Replies: 61
Views: 3,414
Posted By joe_devore
Wink Thanks For The New Tweak!!

WAHoooO! UPDATE/NEW TWEAK
:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <-- "I can hardly contain my EXCITEMENT!" lol ;)

THANKS Gsptlsnz!!


on a side note and I don't mean to seem ungrateful lol ;p but...
Showing results 1 to 25 of 297

 
Forum Jump

All times are GMT +9. The time now is 11:14 PM.

 

Copyright EmailDiscussions.com 1998-2013. All Rights Reserved. Privacy Policy