|
Google Gmail Forum Discussions related to Google's Gmail service should go here: suggestions, tips, comments, requests for help, tech issues etc. |
|
Thread Tools |
3 Dec 2024, 04:59 PM | #1 |
Junior Member
|
Syncronisation compte gmail
Bonjour,
J'ai un probl?me de syncronisation de 2 adresses gmail. Syncronisation Android PC Adresse mail du compte Google compte@gmail et une autre adresse de r?cup?ration recup@gmail. L'adresse mail de r?cup?ration est utilis?e comme adresse principale (ce n'est pas moi qui cr?? le compte et mon pote ne maitrise pas l'informatique). J'ai contr?l? la syncronisation des 2 c?t? c'est OK. Initialement sur le compte Google du PC s'affichait uniquement l'adresse compte@gmail et sur Android uniquement l'adresse recup@gmail. A force de bidouiller j'ai r?ussi ? syncroniser les 2 adresses sur Android. Mais sur le PC avec Gmail ne s'affiche que l'adresse compte@gmail J'ai v?rifi? les identifiants tout est correct Je ne veut pas supprimer l'adresse recup@gmail car c'est son adresse principale priv?e et professionnel. Si vous avez une id?e merci En dernier recours, j'aimerais aussi savoir si il est possible de supprimer recup@gmail et de la recr?er avec la m?me adresse Merci FiloU |
4 Dec 2024, 12:49 AM | #2 | |
Cornerstone of the Community
|
Hello, Filo and welcome. We usually speak in English here. I wonder if it would help if I add a translation here. Thanks to Google, I make it something like the following:
Quote:
|
|
5 Dec 2024, 02:59 PM | #3 |
Junior Member
|
Hello,
I have a problem synchronizing 2 Gmail addresses. Android PC synchronization Google account email address compte@gmail and another recovery address recup@gmail. The recovery email address is used as the main address (I am not the one who created the account and my friend is not computer literate). I checked the synchronization on both sides; it is OK. Initially, only the address compte@gmail was displayed on the PC Google account and only the address recup@gmail on Android. By tinkering, I managed to synchronize the 2 addresses on Android. But on the PC with Gmail, only the address compte@gmail is displayed I checked the identifiers, everything is correct I do not want to delete the address recup@gmail because it is his main private and professional address. If you have any idea thanks As a last resort, I would also like to know if it is possible to delete recup@gmail and recreate it with the same address Thanks FiloU |
5 Dec 2024, 04:40 PM | #4 |
The "e" in e-mail
|
|
6 Dec 2024, 08:38 AM | #5 | |
The "e" in e-mail
|
Quote:
Welcome FILO,good luck with your issue!! Merci Beaucoup for coming to EMD |
|
Thread Tools | |
|